Webshop Keurmerk
  • Gratis verzending
  • Gratis bestandscheck

Hulp nodig?  Telefoon085 - 2731249 Chat

Bestelproces

Digitaal en offset drukwerk bestellen is nog nooit zo makkelijk geweest. Drukhetnu heeft het bestelsysteem zo ingericht dat je stapsgewijs selecties en keuzes kunt maken. Om het nog eenvoudiger te maken vind je hieronder een stappenplan - met iedere productieselectie uitgebreid toegelicht.

Wij helpen u ook graag telefonisch verder. Voor vragen en informatie kunt u kosteloos contact opnemen met onze klantenservice via telefoonnummer 085 - 2731249.

Van product tot levering ziet het bestelproces er als volgt uit:

  1. Kies je product;
  2. Bekijk je order in het winkelmandje;
  3. Log in / controleer je gegevens;
  4. Selecteer je betaalwijze;
  5. Upload je bestand(en) en rond de bestelling af.

1. Kies uw product

Kies het gewenste product aan de linkerkant van het beeldscherm. Je kunt ook klikken 'Producten' in de hoofdnavigatie en dan een keuze maken.

Nadat het product is geselecteerd, kun je op de vervolgpagina productspecificaties toevoegen aan het product. Geef bijvoorbeeld aan of je het product wilt personaliseren, wat de gewenste oplage is en welke papiersoort je wilt. Staat je product of een bepaalde productspecificatie niet tussen de selectiemogelijkheden, vraag dan een offerte aan.

2. Winkelmandje

In het winkelmandje staat een overzicht van de geselecteerde producten en prijzen. Uiteraard kun je nog aanpassingen doen in de bestelling, bijvoorbeeld qua oplage. Is de bestelling nog niet afgerond, dan kun je altijd verder winkelen door op de button “verder winkelen” te klikken. Door op de button “opslaan als offerte” te klikken is het mogelijk op een later tijdstip de bestelling te continueren.

Heb je een kortingscode, dan kun je deze activeren in het winkelmandje. Zo ziet je direct je korting. Voer de code in bij “je kortingscode" en activeer deze door op het pijltje ervoor te klikken. Is de gehele bestelling naar wens, klik dan op de button “bestelling afronden”. Controleer alle gegevens en geeft je betaalgegevens door.

Uitgebreide bestandscontrole:
Wil je zeker weten dat je grafische bestanden juist zijn opgemaakt, dan kun je voor uitgebreide bestandscontrole kiezen. Voor een bedrag van € 4,95 per bestand controleren wij deze volledig op:

  • de juiste resolutie (300 DPI);
  • de juiste kleurenschema’s (CMYK);
  • voldoende teksten snijmarge (bleeds);
  • het juiste formaat;
  • bestandstypes (PDF/X1-a 2001 compatibel).

Drukhetnu.nl controleert en past bestanden waar nodig aan. Drukhetnu.nl is op geen enkele manier verantwoordelijk voor fouten met betrekking tot spelling, onjuiste vouwmarges en lijnen. Inhoudelijk ligt de verantwoordelijkheid ten alle tijden bij de klant. Wanneer de bestanden worden afgekeurd nadat deze zijn geüpload, dan wordt de bestelling automatisch on hold gezet. Je krijgt dan van ons een e-mail met daarin de vraag opnieuw de bestanden aan te leveren.

3. Log in / controleer je gegevens

Wij willen de bestelling graag naar je verzenden. Hiervoor dien je een account te hebben bij Drukhetnu, echter kun je ook als gast een bestelling plaatsen door enkel je adresgegevens in te vullen. Wij zullen deze gegevens eenmalig registeren om het drukwerk te verzenden.

Nieuwe klant?
Je bent voor het eerst bij Drukhetnu en wilt graag een bestelling plaatsen? Dan kun je een nieuw account aanmaken door op op 'Inloggen' en vervolgens op 'Registreren' te klikken. Velden met een sterretje (*) zijn verplichte velden. Je dient een wachtwoord aan te maken met minimaal 5 karakters.

Heb je al een account?
Met je e-mailadres en het gekozen wachtwoord kun je inloggen middels de knop ‘Inloggen’. Daarnaast kun je ook vanaf je winkelwagen inloggen. Dit kun je doen door op de knop “verder naar betaling” te klikken.

Wachtwoord vergeten?
Bent je je wachtwoord vergeten? Klik dan op de button “wachtwoord vergeten”. Wij sturen je dan een e-mailbericht met de vraag een nieuw wachtwoord aan te maken.

Ben je ingelogd? Dan kom je automatisch in je persoonlijke omgeving. Hierin kun je ook je persoonlijke gegevens aanpassen. Heb je meerdere afleveradressen, dan kun je dat hier ook aangeven. Je kunt tevens vanuit je persoonlijke adresboek meerdere afleveradressen selecteren. Wel zo makkelijk, snel en overzichtelijk.

Wanneer alle gegevens juist zijn ingevoerd, kun je de betaalwijze selecteren door op de knop “verder naar betaling" te klikken.

4. Selecteer de gewenste betaalwijze

Je kunt bij Drukhetnu op verschillende manieren betalen:

IDEAL (kosteloos)
Veilig betalen en internetbankieren via je vertrouwde huisbank. Daarnaast hoef je geen account aan te maken. IDEAL is bovendien kosteloos, gemakkelijk en snel.

Wij raden aan gebruik te maken van IDEAL.

Paypal (€ 5,00 betaalkosten)
Kies de rekening die bij je past en maak deze binnen enkele eenvoudige stappen aan. Koppel hier je creditcard aan en je kunt direct gebruik maken van je PayPal rekening. Het verifiëren van je bankrekening duurt 2-3 werkdagen.

Creditcard (€ 5,00 betaalkosten)
Je betaalt veilig met een Mastercard of Visa creditcard. Nadat je betaling is verwerkt en ontvangen, wordt de bestelling direct in behandeling genomen.

Op rekening (€ 7,50 administratiekosten)
Zowel bedrijven, overheidsinstellingen en particulieren kunnen bij Drukhetnu op rekening betalen. Drukhetnu rekent hiervoor € 7,50 administratiekosten per order.

5. Upload uw bestand(en) en rond uw bestelling af

Het bestelsysteem van Drukhetnu is zo ingericht dat je bestanden kunt uploaden direct nadat je op de knop 'verder naar betalen' hebt geklikt. Je kunt meerdere bestanden aan je bestellingen koppelen. Dit is vooral handig wanneer het ontwerp een losse voor- en achterkant heeft. Tevens kun je met de optie ‘personaliseren’ een high resolutie PDF en een low resolutie PDF met variabele gegevens koppelen aan een product.

Wanneer je andere bestanden wilt uploaden dan hierboven genoemd, neem dan contact op met onze klantenservice via 085 - 2731249. Wil je meer informatie over het aanleveren van bestanden, raadpleeg dan onze aanleverspecificaties.

Is je drukwerkbestelling bij ons binnen, dan krijg je automatisch een orderbevestiging per e-mail toegezonden. In deze orderbevestiging staat nogmaals een overzicht van de bestelde producten, tezamen met je  correspondentie en leveradres.

Blijkt je bestelling incorrect, dan heb je vanaf het verzenden van de orderbevestiging drie uur de tijd om te reclameren. Dit kun je doen door een e-mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. , of te bellen met één van onze orderbegeleiders via 085 - 2731249.

Eigen productie
Blanco bezorgd
Ontwerpafdeling
Vast contactpersoon
24-uurs leveringen
Meerdere afleveradressen
Bestandscontrole
Betaling op rekening
Scherp geprijsd